31 Ağustos 2013 Cumartesi

Grafon kağıdından çiçek yapımı



çiçek doğum günü

                         Kızımın 6. yaş günü nedeniyle yaptığım hazırlıklar var. İlgilenenlere örnek olması nedeniyle birkaç şeyi sizinle paylaşmak istedim. Grafon kağıdı ile çiçek yapma işini biranneninbulduklari.blogspot.com adlı sitede gördüm. Denerken aklımda oluşan soru işaretleri vardı, giderdim ve sizlerle paylaşmak istedim. İlk olarak bu iş için aldığım grafon kağıdı 200*50 cm boyutunda idi (sanırım bu standart bir boy). 5 er adet aldım hepsini üst üste koyup tam ortadan katlayıp kestim. Sonuçta elimde 100*50 cm 10 tane grafon kağıdı oldu. Bunları üst üste koyup yelpaze gibi katladım. Katlama işini tamamlayınca da tam ortasından bağladım. Ardından özenle her katı tek tek açtım ve çiçeğimiz hazır :) Fotoğrafta da gördüğünüz şekilde ben duvara astım ama siz linkte verildiği gibi değişik şekillerde de düzenleyip kullanabilirsiniz. 

0 comments:

Yorum Gönder

Gelin beğendiklerinizi ve beğenmediklerinizi konuşalım...