23 Eylül 2013 Pazartesi

Ekmek Pizzası

kahvaltılık

Okullar açıldı ve bir haftayı daha geride bıraktık. Kızım alıştı ama benim alışmam daha fazla zaman alacak sanırım. Çalışan anneler için çocuk sahibi olmak her bakımdan zor zaten. Ama bir kere daha anlıyorum ki çocuklar büyüdükçe sorumluluklar artıyor. Ödev, beslenme, hazırlıklar derken hafta bitiyor ve hafta sonu gelip çatıyor. Bu pazar günü için sabah bayat ekmekleri değerlendirmek adına bu ekmek pizzasını yaptım. Kolay, lezzetli ve bilinen bir tarif ama ben de yazayım dedim:
Malzemeler:
  • Bayat ekmek (dilimlenmiş)
  • 2 yumurta
  • 2 kaşık yumurta
  • 1 çay bardağı kadar rendelenmiş kaşar peyniri
  • 1/2 çay bardağı rendelenmiş beyaz peynir
  • ince halka kıyılmış biber
  • ince dilimlenmiş sucuk
  • tuz
Yapılışı
  • Yumurtaları derin bir kaba kırın ve çırpın.
  • Yoğurdu ekleyip karıştırın.
  • Rendelenmiş kaşarın yarısını ve beyaz peyniri ekleyin. 
  • Biberleri de ekleyin.
  • Karışımı kaşık ile ekmeklerin üzerine paylaştırın.
  • Üzerine sucukları istediğiniz şekilde yayın.
  • Kalan kaşarları da üstüne paylaştırın.
  • 200 derecelik fırında üstü hafif kızarana kadar pişirin.
  • Afiyet olsun.

0 comments:

Yorum Gönder

Gelin beğendiklerinizi ve beğenmediklerinizi konuşalım...