5 Mayıs 2013 Pazar

Puslu Kıtalar Atlası ve Yedinci Gün

 
Yedinci Gün
 İhsan Oktay Anar'ın iki kitabını okudum. İlk okuduğum kitap Puslu Kıtalar Atlası. Bilim kurgudan, fantastik romanlardan hoşlanıyorsanız hoşunuza gidecektir. Acaba ne olacak diye merakla okuyorsunuz. Dili biraz ağır olmasına rağmen osmanlıca sözlük kullanmadan da okunabiliyor. Bu kitabı okuyup beğenince büyük bir hevesle son kitabı Yedinci Gün 'ü okumaya başladım. Ama açıkça ifade etmeliyim ki bu kitabı okurken sıkıldım. Bazen tekrar tekrar okudum aynı kısımları. Tabi değişik bir kurgusu var. Romanların çoğunda olayların nereye gittiği tahmin edilebilir oluyor. Ama İ. O. Anar'ın romanlarında olayların nasıl bağlanacağını merak ederek  hemen sona ulaşmak istiyorsunuz.  Ben kendi adıma söylüyorum, Puslu Kıtalar Atlası'ndan aldığım tadı Yedinci Gün'den alamadım. Siz iki kitabı okumak isterseniz tavsiyem Puslu Kıtalar Atlasından başlamanız. İyi okumalar...

0 comments:

Yorum Gönder

Gelin beğendiklerinizi ve beğenmediklerinizi konuşalım...